Özlemek

Özledim sevgili.. Bana yaptığın onca şeye rağmen çok özledim seni..Biliyorum seni unutmam gerekiyor.Ama hiç kolay değil sevgili.Gözlerini ,kokunu ,sesini,anılarımızı unutmak hiç kolay değil .Kimse anlamıyor ki.Hiç kimse anlamıyor.Seni ne kadar özlediğimi aklımdan bir dakika bile çıkmadığını kimseye anlatamıyorum.Kendi içimde savaş veriyorum sevgili..Seni unutmak için savaş veriyorum.Bazen nefes alamaz oluyorum..yoruluyorum.Her şeyden uzaklaşmak istiyorum oda olmuyor..Geri gelsen her şey düzelir belki..Ama asla gelmiyceksin ki.Bu yüzden hiçbirşey düzelmiycek..Sonunu bilmediğim bu hayatta acı çekerek yaşamaya devam edicem sadece.. —

1 Eylül 2012 Cumartesi

Özlemek

Özledim sevgili.. Bana yaptığın onca şeye rağmen çok özledim seni..Biliyorum seni unutmam gerekiyor.Ama hiç kolay değil sevgili.Gözlerini ,kokunu ,sesini,anılarımızı unutmak hiç kolay değil .Kimse anlamıyor ki.Hiç kimse anlamıyor.Seni ne kadar özlediğimi aklımdan bir dakika bile çıkmadığını kimseye anlatamıyorum.Kendi içimde savaş veriyorum sevgili..Seni unutmak için savaş veriyorum.Bazen nefes alamaz oluyorum..yoruluyorum.Her şeyden uzaklaşmak istiyorum oda olmuyor..Geri gelsen her şey düzelir belki..Ama asla gelmiyceksin ki.Bu yüzden hiçbirşey düzelmiycek..Sonunu bilmediğim bu hayatta acı çekerek yaşamaya devam edicem sadece.. —

.